VÝLET IX., NÁCHOD A OKOLÍ, ADRŠPACH
Přidal/a admin dne June 17 2013 18:30:36

ZŠ Krouna - Ve dnech od 22. do 24. 5. 2013 se naše třída vydala na výlet do Náchoda a jeho okolí. První den jsme se sešli v sedm hodin ráno v Krouně, kde začal náš výlet a s ním i řada nezapomenutelných zážitků. Po příjezdu na nádraží v Náchodě jsme se vydali směrem do kempu. Když jsme dorazili na místo, ubytovali jsme se a připravili na další cestu.  Čekala nás pevnost Dobrošov. Bylo velké teplo a cesta vedla stále do kopce. Byli jsme unavení a těšili se, až dorazíme na místo a budeme se moci v pevnosti trošičku ochladit. Prohlédli jsme si celé podzemní pevnosti a vydali se zpět do kempu. Cestou nás ještě čekala prohlídka pevnosti Březinka. Obě pevnosti se nám moc líbily. Na cestě do kempu nás zastihla bouřka, déšť i kroupy. Když jsme dorazili na místo našeho noclehu, byli jsme celí promáčení. Mokré oblečení jsme rozvěsili všude, kde se dalo. Osušili jsme se a šli  na večeři. Potom jsme si v obchodě dokoupili pití. Večer hráli kluci fotbal. V noci nám byla velká zima, ale těšili jsme se na další den plný zážitků.

Foto: Mgr. Sádovská Jana

Ráno po snídani jsme se vydali na vlak, který nás odvezl do Adršpachu. Tam nás paní průvodkyně provedla skalami a k těm nejzajímavějším  nám sdělila několik informací. Viděli jsme i dva vodopády, které se nám moc líbily. Poté jsme se projeli na lodičce, ze které jsme mohli vidět mnoho "osobností" – např. Michaela Jacksona nebo Leonarda di Capria. Po projížďce jsme se vydali zpátky na vlak, který nás odvezl do Náchoda. V Náchodě nám dala paní učitelka rozchod. Kdo měl hlad, ten šel na pizzu a ostatní na zmrzlinu. Někteří z nás se šli kouknout na oblečení nebo seděli na lavičce. Po rozchodu jsme šli na večeři a z večeře zpátky do kempu. V noci nás čekala stezka odvahy. Někteří jí zvládli bez problémů a jiní si trochu zakřičeli J . Když si všichni prošli stezku odvahy, vrátili jsme se do chatek a v zimě, která v chatkách byla, se pokoušeli usnout.

Ráno jsme brzy vstávali, vyklidili a odevzdali chatky, a po snídani se vydali do zámku v Náchodě.  Po výstupu 300 schodů jsme konečně došli k zámku. Čekala nás prohlídka zámku i s medvědy a potom  cesta domů. Ve dvanáct hodin jsme nasedli do vlaku, ve kterém všichni usínali. Z důvodu poměrně častého přesedání jsme se ale moc nevyspali. Bylo nám líto, že je výlet u konce. Rozloučili jsme se a odebrali  k domovům. Jsme rádi, že jsme si náš poslední výlet užili naplno, a nikdy na něj nezapomeneme.

Více fotografií najde zde, nebo myší klikněte na fotoaparát.